Ga naar de inhoud

Contact

Heb je vragen of opmerkingen? We staan voor je klaar om je snel en zorgeloos op weg te helpen. Vul het onderstaande contactformulier in of neem contact met ons op via info@kinto.nl.

Liever telefonisch contact? Je kunt ons op werkdagen (09:00 – 17:00) ook bellen op 085 08 86 225.

Hidden

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden we je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Ga voor meer informatie over je e-mail add-on opties naar de volgende pagina (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Je naam(Vereist)

Contactgegevens

Krommewetering 111, 3543 AN Utrecht

Onderdeel van Louwman

Pech of noodgeval?

Kun je niet verder rijden, maar is het geen noodgeval? Bel dan onze pechhulp. Bij een noodgeval, bel ons noodnummer. Voor meer informatie, zie onze pagina over pech en schade.

Veelgestelde vragen

Moet er een borg betaald worden?

Ja, bij het afsluiten van ons auto abonnement vragen we een borg. Deze borg moet worden betaald voordat je de auto ophaalt. Tijdens het samenstellen van jouw auto laten we de hoogte van deze borg duidelijk zien.

Mogen mijn partner en kinderen ook in de auto rijden?

Dag mag, zolang jullie op hetzelfde adres wonen en in bezit zijn van een geldig rijbewijs natuurlijk. Voor andere personen, bijvoorbeeld vrienden of andere familieleden, geldt dat je zelf altijd aanwezig moet zijn in de auto wanneer zij de auto besturen.

Mag ik ongebruikte kilometers meenemen naar volgende maanden?

Ja, dat mag. Ongebruikte kilometers uit je maandbundel mag je tijdens je abonnement meenemen naar volgende maanden. Aan het einde van jouw abonnement kijken we naar het totaal aantal gereden kilometers. Handig voor bijvoorbeeld vakantie of een een extra familiebezoek aan de andere kant van Nederland.

Wat is allemaal inbegrepen in het abonnement?

Je KINTO Flex abonnement is inclusief all-risk verzekering, onderhoud, belasting, pechhulp in bijna heel Europa en je gekozen aantal kilometers per maand. Ontdek meer over het samenstellen van jouw auto abonnement op onze pagina: Hoe werkt het? Stappenplan.

Is een auto abonnement hetzelfde als het huren van een auto voor vakantie?

Ons proces is net zo eenvoudig als het huren van een auto. Als je een auto wilt huren voor minimaal 3 maanden, bieden wij hét goedkopere alternatief ten opzichte van traditionele autoverhuur.

Wordt het abonnement automatisch verlengd?

Bij KINTO Flex loopt het abonnement na jouw minimale looptijd gewoon door zolang je wilt, met een opzegtermijn van een maand. Na een bepaalde tijd kan er een voertuigwissel plaatsvinden, waarbij je een vergelijkbare maar nieuwere auto krijgt.

Op welke manier is de auto verzekerd?

Elke auto is bij ons all-risk verzekerd. Hierbij geld wel een eigen risico van €750. Deze kan je optioneel verlagen naar €400.

Hoe werkt het aanmeldproces?

Het aanmeldproces bij KINTO Flex is eenvoudig. Selecteer je auto, bepaal de minimale looptijd, kies je kilometerbundel, bepaal eventuele extra opties en bestel jouw KINTO auto abonnement. Zie het volledige stappenplan op onze pagina over: Hoe werkt het?

Is KINTO maandelijks opzegbaar?

Ja, jouw KINTO Flex abonnement is maandelijks opzegbaar zodra de minimale looptijd is verlopen.

Hoe wijzig ik mijn abonnement?

Als je jouw abonnement wilt wijzigen, helpen we je hier graag verder bij. Neem contact met ons via onze klantenservice of via de app.