Alles over je auto abonnement

Korte looptijden

Maandelijks opzegbaar

Geen BKR-registratie

Zorgeloos rijden

Transparant all-in tarief


vrouw opend K?NTO app

Iets regelen voor je auto abonnement

Zelf regelen in de app

Houd je gereden kilometers moeiteloos bij met de KINTO-app. Daarnaast kun je in onze app je abonnement beheren, facturen bekijken en schade doorgeven. Alles wat je nodig hebt, binnen handbereik.

Overige vragen?

Heb je overige vragen of opmerkingen? We staan voor je klaar om je snel en zorgeloos op weg te helpen. Bekijk hiervoor onze contactpagina.

Ik wil mijn abonnement opzeggen. Hoe moet dat?

Als je wilt opzeggen nadat je minimale contractperiode is verstreken, kun je de opzegfunctie in de KINTO app gebruiken. Kies de gewenste datum waarop je je abonnement wilt beëindigen, en wij nemen vervolgens contact met je op.

Mogen mijn partner en kinderen ook in de auto rijden?

Dag mag, zolang jullie op hetzelfde adres wonen en in bezit zijn van een geldig rijbewijs natuurlijk. Voor andere personen, bijvoorbeeld vrienden of andere familieleden, geldt dat je zelf altijd aanwezig moet zijn in de auto wanneer zij de auto besturen.

Mag ik ongebruikte kilometers meenemen naar volgende maanden?

Ja, dat mag. Ongebruikte kilometers uit je maandbundel mag je tijdens je abonnement meenemen naar volgende maanden. Aan het einde van jouw abonnement kijken we naar het totaal aantal gereden kilometers. Handig voor bijvoorbeeld vakantie of een een extra familiebezoek aan de andere kant van Nederland.

Wordt het abonnement automatisch verlengd?

Bij KINTO Flex loopt het abonnement na jouw minimale looptijd gewoon door zolang je wilt, met een opzegtermijn van een maand. Na een bepaalde tijd kan er een voertuigwissel plaatsvinden, waarbij je een vergelijkbare maar nieuwere auto krijgt.

Krijg ik een parkeervergunning bij een KINTO auto?

Nee, KINTO voorziet niet in een parkeervergunning voor de auto. Deze moet je zelf regelen. Als je het kenteken nodig hebt voordat je de auto ophaalt, neem dan gerust contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Er werkt iets niet met de app, waar kan ik om hulp vragen?

Indien er een storing is of problemen met de app kan je proberen het later nogmaals te proberen of contact met ons op te nemen via de klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn abonnement?

Als je jouw abonnement wilt wijzigen, helpen we je hier graag verder bij. Neem contact met ons via onze klantenservice of via de app.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Dit is mogelijk in de KINTO app of door contact met ons op te nemen via e-mail. We helpen je graag!

Mag je met de auto naar het buitenland?

Zeker, we hebben een lijst gemaakt van landen waar jij en jouw KINTO auto samen naartoe kunnen rijden. Voor de volledige lijst, zie Algemene voorwaarden.

Beschikt de auto over een tankpas?

Nee, de KINTO auto’s zijn niet voorzien van een tankpas.