Levering van jouw auto

blauwe toyota yaris op de weg na afsluiten auto abonnement

Je nieuwe KINTO auto is onderweg: wat kun je verwachten?

Je hebt je nieuwe KINTO-auto besteld, je aanvraag is goedgekeurd en het wachten is begonnen. Hoe verloopt het afleverproces? Hieronder vind je alle informatie over het ophalen of bezorgen van jouw auto, zodat je goed voorbereid bent.

Zodra je aanvraag is goedgekeurd, nemen we telefonisch contact met je op om een afleverafspraak te maken. Tijdens dit gesprek bespreken we welke kleuren beschikbaar zijn en kun je jouw voorkeur doorgeven. Houd er rekening mee dat we geen specifieke kleur kunnen garanderen.

wegen nederland rechtdoor

Auto ophalen of laten bezorgen

Auto ophalen

Wanneer je ervoor kiest om je auto zelf op te halen, ben je van harte welkom op ons adres:
Krommewetering 111, 3543 AN, Utrecht. Tijdens het maken van de afleverafspraak plannen we een datum en tijdslot waarop je de auto kunt ophalen.

Auto laten bezorgen

Wil je de auto liever thuis laten afleveren? Dat kan! Bezorging wordt, tegen een vergoeding, geregeld door onze partner. Tijdens het maken van de afleverafspraak plannen we een dag en tijdvak voor de levering. De dag voor bezorging ontvang je een e-mail of sms met het exacte tijdstip van levering.

aygo x voorkant

De auto wordt afgeleverd, wat moet ik meenemen?

Je neemt je nieuwe auto in ontvangst. Samen lopen we om de auto heen en beantwoorden we eventuele vragen. Ook vullen we samen het uitgifteformulier in, waarin de staat van de auto, eventuele bestaande schades en de brandstofstatus worden vastgelegd.

Zorg dat je jouw rijbewijs meeneemt. Dit moet hetzelfde rijbewijs zijn als gebruikt bij je aanvraag. Omdat je rijbewijs geverifieerd moet worden, verwachten we dat je de auto persoonlijk komt ophalen of aanwezig bent bij de bezorging.

Zodra de afleverafspraak is gemaakt, ontvang je van ons een link om de borg van €500 te betalen. De borg moet zijn voldaan voordat je de auto mee kunt nemen. Deze borg dient als garantie in geval van schade, diefstal, fraude, nalatigheid of teveel gereden kilometers buiten de bundel. Is er aan het einde van jouw abonnement niets aan de hand? Dan krijg je de borg gegarandeerd terug.

zakenvrouw lachend op brug over snelweg

Wat gebeurt er na de aflevering?

Binnen 24 uur na het ophalen of bezorgen van je auto ontvang je een uitnodiging voor de KINTO-app. Via deze app kun je:

Je abonnement beheren.

Facturen bekijken.

Je gereden kilometers volgen.

Ik heb een parkeervergunning nodig, kan dat?

Zodra we een afleverafspraak hebben ingepland en het kenteken bekend is, kunnen wij op aanvraag vooraf een online berijdersverklaring toesturen. Anders wordt de verklaring binnen 5 werkdagen na het ophalen of de bezorging van de auto toegestuurd. Je kunt deze verklaring gebruiken om jouw parkeervergunning aan te vragen.

Kan ik bij elke auto kiezen voor een uitvoering upgrade?

Nee, de uitvoering upgrade is niet bij alle auto’s beschikbaar. Op de productpagina van elke auto kun je zien of een upgrade mogelijk is en welke extra’s daarbij horen. Op dit moment bieden we upgrades aan voor de Toyota Yaris en Yaris Cross.

Mogen mijn partner en kinderen ook in de auto rijden?

Dag mag, zolang jullie op hetzelfde adres wonen en in bezit zijn van een geldig rijbewijs natuurlijk. Voor andere personen, bijvoorbeeld vrienden of andere familieleden, geldt dat je zelf altijd aanwezig moet zijn in de auto wanneer zij de auto besturen.

Krijg ik een parkeervergunning bij een KINTO auto?

Nee, KINTO voorziet niet in een parkeervergunning voor de auto. Deze moet je zelf regelen. Als je het kenteken nodig hebt voordat je de auto ophaalt, neem dan gerust contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Kan ik mijn voertuig naar wens laten uitrusten?

Je kunt je auto niet volledig zelf samenstellen. Al onze auto’s zijn standaard goed uitgerust met belangrijke specificaties zoals airconditioning, Apple CarPlay/Android Auto en een achteruitrijcamera.

We hebben auto’s in verschillende kleuren. Bij het maken van de afleverafspraak bespreken we welke kleuren beschikbaar zijn en jouw voorkeuren. Houd er wel rekening mee dat we geen specifieke kleur kunnen garanderen.

Hoe neem ik contact op voor het KINTO Flex abonnement?

Je kunt van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen of ons een e-mail sturen, dan komen we hier zo snel mogelijk op terug. Voor meer informatie kun je terecht op onze contactpagina.